Pages

Shaun the sheep..produk yang terbaru utk bulan oktober sempena raya haji..haha..:)

Shaun the sheep ni saya buat sebab anak buah saya si auni suka sgt..tapi masa dia kecil la..sekarang dah besar dia suka mickey mouse  ngan barniey plak..so anti kena buat la pulak..haha..:)

 

tolong saya..saya terjatuh kat sini..haha..itu la sapa suka merayau kat sana..:)


duduk sini sekejap..penat menyelamatkan diri tadi..:)


ha..nie lagu shaun the sheep kalo korang nak taw ceritanya..haha..siap letak lagu sekali..walaupun rupa shaun sheep kurang sikit..boleh la dari tak da..:)

1 comment:

Cornelia Waldorf said...

Bila saya masuk log awak dia keluar fb punya yg macam pop up tuu, macam mana awak buat? Thank you. Reply di shoutbox saya, http://blalalableh.blogspot.com