buku baru dunia baru..saya dan felt..:)

assalammualaikum semua..
d sini adalah blog baru saya..saya menulis blog baru d sini hanya meletak dan menulis tentang felt sahaja..khas buat felt..kalo pasal felt saya hanya tahu sedikit sahaja tetapi korang bleh tgok d sini Tentang Felt..d situ banyak yg korang bleh tahu dan d terangkan apa itu felt..blog baru ini sempena buku baru felt..bukan apa saya ad satu lagi blog tetapi di situ hanya tentang drama korea..kalo korang suka tgok cerita korea bleh pergi d sini http://eymasushoppe.blogspot.com/ ..d situ hanya berceritakan tentang korea sahaja tapi sedikit la cmpur ngara lain..dan d sini hanya berceritakan tentang felt..xda la saya bercelaru..bukan pe ingat mula-mula nak buka dsitu hanya untuk felt tapi lama-lama ad hal la pulak so stop skjap..pastu bila buka sronok cerita pasal korea so biar je la blog itu nama eymasushoppe..walaupun xda kena mengena dgn jualan..tapi dengan ad keinginan betul2 saya buka blog yg diberi nama eyma sempena nama saya manakala su bermaksud saya anak bongsu..hehe..:)..so jadi la eymasu..so korang bleh panggil saya imsu ataupown eyma..saya bleh terima pggiln tu..oleh itu dengan hari ini inilah dunia baru saya..haha..SELAMAT DATANG SEMUA ke EYMASU..:)

Comments

Popular posts from this blog

Tutorial otp out cashback